71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy
  • Traveliada.pl 
  • Hotele 
  • Chorwacja 
  • Dalmacja 
  • > Sirena (Podgora)

    Sirena (Podgora)

    standard hotelustandard hotelustandard hotelustandard hotelustandard hotelu
    Sirena

    Położenie:
    Hotel jest malowniczo położony między górą Biokovo a lazurowym morzem w Dalmacji, w miejscowości Podgora. To małe miasteczko ze wspaniałymi zabytkami takimi jak wieża na wzgórzu Roscici, kościół Wszystkich Świętych, kaplica Najświętszego Serca Jezusowego, Punta Podgore ze średniowiecznym cmentarzem czy kościół św. Tekli, będący ważnym miejscem dla rybaków. Do centrum miejscowości jest ok. 300 m, do lotniska ok. 110 km.

    Plaża:
    Żwirowa plaża znajduje się tuż przy hotelu.

    Do dyspozycji gości:
    Całodobowa recepcja, przechowalnia bagażu, winda, restauracja, bar, basen (leżaki i parasole dodatkowo płatne), taras słoneczny, za dodatkową opłatą: usługa prania i prasowania, parking (10 EUR/samochód/dzień).

    Pokoje:
    Pokoje standardowe, 2-osobowe, wyposażone w klimatyzację, TV-sat, łazienkę, suszarkę do włosów, telefon i francuski balkon.

    Wyżywienie:
    HB oferuje - Śniadania w formie bufetu i obiadokolacje (wybór z 3 dań oraz bufet sałatkowy). Istnieje możliwość dopłaty do Full Board.

    Program sportowy i animacyjny:
    Hotel nie prowadzi programów sportowych i animacyjnych.

    Internet:
    Bezpłatny dostęp do Wi-Fi w pokojach.

    Wiza:
    Przy pobytach do 90 dni obywateli polskich nie obowiązują wizy. Wjazd do Chorwacji odbywa się na podstawie dowodu osobistego LUB paszportu.

    Cena zawiera - oferta samolotowa:
    Przelot samolotem, opłaty lotniskowe, transfery lotnisko - hotel - lotnisko, 7, 10, 11 lub 14 rozpoczętych dób hotelowych (w przypadku imprezy 11 - dniowej 10 rozpoczętych dób hotelowych; w przypadku imprezy 12 - dniowej 11 rozpoczętych dób hotelowych), wyżywienie wg opisu zakwaterowania, opiekę polskiego rezydenta, pakiet ubezpieczeniowy TU Europa (NNW, KL, CP, Assistance i bagaż).

    Cena nie zawiera - oferta samolotowa:
    Wycieczek fakultatywnych, posiłków innych niż wymienione w opisie wyżywienia przy każdym z hoteli, napojów do posiłków jeśli w opisie hoteli nie podano inaczej, taksy klimatycznej płatnej na miejscu ok. 1 EUR/dzień/os. oraz innych wydatków osobistych.

    Opinie klientów dotyczące hotelu

    Średnia wszystkich ocen:  5.4/10
    Autor: Tomasz
    Wyjazd: czerwiec 2022
    polecam ten hotel
    Ocena ogólna: 7/10
    Cena/jakość: 8/10
    Zalety:
    Położenie przy samej plaży , blisko portu i centrum , piękne widoki z balkonów od strony plaży.
    Wady:
    Od strony gór małe pokoje i brak balkonów.
    Opis:
    Polecam wybierać pokoje z widokiem na plażę , rozmiar pokoju jest znacząco większy niż tych od strony gór i posiadają normalny balkon , a nie tylko namiastkę. Hotel dla spokojnych ludzi , dobra baza wypadowa do zwiedzania , opcja HB - śniadania słabe , obiadokolacje smaczne. Czysto codziennie sprzątane, obsługa miła . Ogólnie za tą cenę godny polecenia .
    Rekomendacje - dla kogo opiniujący poleca hotel:

    dla singli
    dla par
    dla seniorów
    dla osób aktywnych
    dla zwiedzających
    dla ceniących ciszę
    Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
    Lokalizacja:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Czystość:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Obsługa:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Pokoje:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Łazienka:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Restauracja:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Posiłki:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Atrakcje:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Wsparcie:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Jakość wifi:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Przestrzenie:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Data wpisu: 2022-07-08
    Autor: Małgorzata
    Wyjazd: wrzesień 2018
    Ocena ogólna: 2/10
    Cena/jakość: 2/10
    Opis:
    Byłam w hotelu w okresie 30.08 ? 6.09.2018 Najpierw plusy: Czysto, położenie blisko plaży i promenady, malownicza zatoczka, z zewnątrz obiekt prezentuje się bardzo dobrze i jest bardzo, ale to bardzo fotogeniczny, co niestety może zmylić potencjalnego klienta. Minusów jest znacznie więcej. Pokój mieliśmy od strony północno ? wschodniej czyli widok na kamienną skarpę i śmietnik, balkonu zero, bo tzw. francuski balkon to nie balkon tylko metalowe ogrodzenie okna, światło dzienne praktycznie do pokoju nie dochodziło. A mieliśmy mieć widok na morze, okazało się jednak, ze biuro Rainbow nie ma zakontraktowanych lepszych pokoi. Po drugiej stronie pokoje są ładne z normalnymi balkonami z widokiem na morze Nasz pokój był ciasny, nie było miejsca na rozpakowanie walizki, o rozpakowaniu dwu walizek już nie wspomnę. Swobodne poruszanie się bez nabawienia się otarcia lub siniaka nie wchodziło w grę, na pewno pokój nie nadawał się dla dwu osób, łóżko dwuosobowe bardzo ciasne, uniemożliwiało swobodny wypoczynek i bezstresowy sen dwójce korzystających, do tego poduszka ze sztucznego nieoddychającego materiału wyjątkowo nieprzyjemna, efekt kilka nocy nieprzespanych, stolik nocny tylko po jednej stronie łóżka uniemożliwiał korzystanie z niego drugiej osobie, np. aby wyłączyć budzik w telefonie konieczne było szybkie wstanie z łóżka do stolika Niebieska lampka od telewizora nie dawała się wyłączyć, dając męczące podobne do laserowego światło, jedynym rozwiązaniem okazało się jej przykrycie ubraniem. Lodówka była, ale grzała, a nie chłodziła. Obsługa miła, ale mało pomocna jeśli chodzi, o zmianę zastanych warunków, choć zdaję sobie sprawę, ze nie były to osoby decyzyjne, a hotel nie miał wolnych pokoi. Mili pomocni i taktowni młodzi kelnerzy/barmani. Teraz jedzenie. Śniadania, Bufet monotonny, nie uzupełniany na bieżąco, pomidory ogórki były bardzo rzadko z warzyw głównie marchewka i kapusta i to co zostało z kolacji w poprzednim dniu. Mortadela najtańsza i najpodlejsza, jakiegoś innego sera niż jeden rodzaj żółtego nie spotkaliśmy. Jedynym ratunkiem było jajko na twardo, bo jajecznica jakaś taka sztucznawa była. Dokupywaliśmy produkty na śniadanie wędlinę i sery, aby zjeść coś lepszego. Niestety widokiem na morze się nie najemy. Kawa niedobra, nie do wypicia, sok maksymalnie rozwodniony. Obsługa nie kontroluje na bieżąco braków, także akcesoriów typu sztućce, filiżanki ,szklanki, o wszytko trzeba prosić i sporo czekać, a jedzenie czy herbata stygnie. Kolacje: Kolejna monotonia, niby trzy dania ciepłe do wyboru, ale w zasadzie codziennie kurczak, stek albo ryba. Makaron bezmięsny był z tak minimalną ilością sosu pomidorowego, że to wstyd coś takiego serwować w hotelu trzygwiadkowym, jakaś kpina. Poza tym posiłki nie były odpowiednio ciepłe Ciekawostka taką kolację można było u nich kupić za 10 Euro. Bar przy hotelu z widokiem na zatoczkę ma potencjał, ale nie włączano oświetlenia wieczorem, więc efektu nie było. Reasumując klient, gość otrzyma absolutne minimum, najtańsze, sanatoryjne jedzenie i nikt się tym nie przejmie, uwagi się zignoruje, bo stawiają ciągle na nowych klientów, nie sądzę, aby ktoś chciał tam pojechać raz jeszcze, jak miał takie warunki jak my.
    Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
    Lokalizacja:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Pokoje:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Łazienka:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Restauracja:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Posiłki:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Przestrzenie:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Data wpisu: 2018-09-10
    Autor: zoover
      
    Ocena ogólna: 6/10
    Cena/jakość: 7/10
    Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
    Pokoje:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Posiłki:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Wsparcie:
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    ocena
    Data wpisu: 2012-08-25
    + dodaj opinie

    Zdjęcia z hotelu: Sirena (Podgora)

    Opinie o hotelu
     
    ZADZWOŃ
    infolinia: 71 340 50 50
    Zostaw nr - oddzwonimy
    ODWIEDŹ NAS
    Nasi doradcy pomogą Państwu
    w doborze najlepszej oferty
    Odwiedź nasz salon
    KONTAKT
    Nasi konsultanci chętnie
    odpowiedzą na pytania
    Napisz do nas
    NEWSLETTER
    Informacje o promocjach i nowościach na Twoją skrzynkę
    Akceptujemy płatności kartami:
    Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
    OFERTA
    DNIA
    PROMOCJE
    Rozpocznij rozmowę