In (Canj)
1.6/10
Kraj:Czarnogóra
Region:Riwiera Czarnogórska
Miasto:Canj
Ocena: 1.6/10
Udogodnienia:
Udogodnienia dla hotelu
Hotel In ***
Czarnogóra/ Riwiera Czarnogórska / Canj
Opis miejscowości:
Canj - oddalona 9 km od centrum miasta Bar. Miejscowość przy wyizolowanym fragmencie wybrzeża o długości 1,2 km, plaże pokrywa kolorowy żwir z tego względu Čanj jest często nazywany Perłowym Brzegiem.
Budynek:
Budynek 2-pietrowy, znajduje się 300 m od żwirowej plaży. Widoki z tarasów hotelu na morze. Odległość od centrum miejscowości Bar 9 km.
Pokoje:
2, 3 – osobowe, wyposażone w łazienkę z prysznicem i WC, TV, klimatyzację. Pokoje z balkonami.
Do dyspozycji gości:
Restauracja a la carte z barem kawowym, Wi-Fi, parking.
Plaża:
Żwirowa, 300 m od hotelu, dobrze zagospodarowana.
Wyżywienie:
HB oferuje: śniadania i obiadokolacje. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.
Biuro podróży Traveliada.pl poleca hotel In:
Hotel w spokojnej okolicy, blisko plaży.
Cena zawiera:
przejazd autokarem, opiekę pilota przewozowego, (nie dotyczy dojazdu własnego), noclegi, wyżywienie wg oferty, klimatyzację, ubezpieczenie KL, NNW, bagaż, podatek VAT.
Cena nie zawiera:
wydatków własnych.
Czarnogóra/ Riwiera Czarnogórska / Canj
Opis miejscowości:
Canj - oddalona 9 km od centrum miasta Bar. Miejscowość przy wyizolowanym fragmencie wybrzeża o długości 1,2 km, plaże pokrywa kolorowy żwir z tego względu Čanj jest często nazywany Perłowym Brzegiem.
Budynek:
Budynek 2-pietrowy, znajduje się 300 m od żwirowej plaży. Widoki z tarasów hotelu na morze. Odległość od centrum miejscowości Bar 9 km.
Pokoje:
2, 3 – osobowe, wyposażone w łazienkę z prysznicem i WC, TV, klimatyzację. Pokoje z balkonami.
Do dyspozycji gości:
Restauracja a la carte z barem kawowym, Wi-Fi, parking.
Plaża:
Żwirowa, 300 m od hotelu, dobrze zagospodarowana.
Wyżywienie:
HB oferuje: śniadania i obiadokolacje. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.
Biuro podróży Traveliada.pl poleca hotel In:
Hotel w spokojnej okolicy, blisko plaży.
Cena zawiera:
przejazd autokarem, opiekę pilota przewozowego, (nie dotyczy dojazdu własnego), noclegi, wyżywienie wg oferty, klimatyzację, ubezpieczenie KL, NNW, bagaż, podatek VAT.
Cena nie zawiera:
wydatków własnych.
Opinie klientów dotyczące hotelu
Średnia wszystkich ocen: 1.6/10
Autor: Zachwycony
Wyjazd: lipiec 2024
Ocena ogólna: 1/10
Cena/jakość: 1/10
Zalety:
Klimatyzacja w pokojach.
Wady:
Wiele.
Opis:
W hotelu brud, na jadalnia brud, w pokojach brud, w łazienkach brud. Ani razu nie posprzątany pokój. Jedynie opróźniają kosze ze śmieciami. Kabina nie dusuwała się, przyszła pani ze śrubokrętem i powiedziała, że nie da się naprawić. Jedzenie niedobre, ciągle to samo, do kuwet dosypwane jak zwierzętom do kryta. Na korytarzach i w jadalni zaduch, bez klimatyzacji. Poprosisz, to na chwilę z łaski włączą. Windy nie ma, cztery piętra. Klatka schodowa otwarta do samej góry. W kuchni łomot sztućców i garnków; słychać do pokojów. Woda ciągle nie przegotowana w zaparzaczu. Kolejki po kawę, czy miętę. Bez ekspresu, brudne obrusy, olewająca obsługa. Omijajcie z daleka, chyba że chcecie tak jak nasza całą grupą, leżeć dwie doby w pokoju z biegunką i wymiotami.
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Czystość:
Obsługa:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Aquapark:
Dla dzieci:
Wsparcie:
Jakość wifi:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2024-07-27
Autor: Justyna
Wyjazd: sierpień 2022
Ocena ogólna: 3/10
Cena/jakość: 3/10
Zalety:
Widok hotelu zacheca i nic więcej.
Wady:
Kiepski dojazd
Opis:
Przebywalismy w hotelu w sierpniu 2022.Na wejściu brud pod łóżkami,woda nie spływa spod prysznica,zimna woda po godzinie 21,recepcjonista lecewaźąco podchodzi do wszelkich uwag.Brak wyboru przy śniadaniach.Na dzień dzisiejszy większość hoteli posiada "szwedzki stół", gdzie goście mają do własnego wyboru potrawy i jest z czego wybierać. W hotelu "In" niestety, herbatka lub kawa nalana tylko raz bez dolewki,na talerzu jakies zimne parowki w folii,masła nie podano ani razu, ser nie wiadomo z czego, jeden plasterek ogórka i pomidora.Na obiadokolację lekko ciepła jakąś zupa lub rosół bez makaronu i do wyboru z jedno z dwóch dań drugich. Mąsakra. To nie jest tylko moja opinia ale opinie innych gości hotelu....
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Czystość:
Obsługa:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Jakość wifi:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2022-08-21
+ dodaj opinie