71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy

In (Canj)

standard hotelustandard hotelustandard hotelustandard hotelustandard hotelu
Hotel In ***
Czarnogóra/ Riwiera Czarnogórska / Canj

Opis miejscowości:

Canj - oddalona 9 km od centrum miasta Bar. Miejscowość przy wyizolowanym fragmencie wybrzeża o długości 1,2 km, plaże pokrywa kolorowy żwir z tego względu Čanj jest często nazywany Perłowym Brzegiem.

Budynek:
Budynek 2-pietrowy, znajduje się 300 m od żwirowej plaży. Widoki z tarasów hotelu na morze.  Odległość od centrum miejscowości Bar 9 km.

Pokoje:
2, 3 – osobowe, wyposażone w łazienkę z prysznicem i WC, TV, klimatyzację. Pokoje z balkonami.

Do dyspozycji gości:

Restauracja a la carte z barem kawowym, Wi-Fi, parking.

Plaża:
Żwirowa, 300 m od hotelu, dobrze zagospodarowana.

Wyżywienie:
HB oferuje:
śniadania i obiadokolacje. Napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne.

Biuro podróży Traveliada.pl poleca hotel In:
Hotel w spokojnej okolicy, blisko plaży.

Cena zawiera:
przejazd autokarem, opiekę pilota przewozowego, (nie dotyczy dojazdu własnego), noclegi, wyżywienie wg oferty, klimatyzację, ubezpieczenie KL, NNW, bagaż, podatek VAT.

Cena nie zawiera:
wydatków własnych.

Opinie klientów dotyczące hotelu

Średnia wszystkich ocen:  1.6/10
Autor: Zachwycony
Wyjazd: lipiec 2024
nie polecam tego hotel
Ocena ogólna: 1/10
Cena/jakość: 1/10
Zalety:
Klimatyzacja w pokojach.
Wady:
Wiele.
Opis:
W hotelu brud, na jadalnia brud, w pokojach brud, w łazienkach brud. Ani razu nie posprzątany pokój. Jedynie opróźniają kosze ze śmieciami. Kabina nie dusuwała się, przyszła pani ze śrubokrętem i powiedziała, że nie da się naprawić. Jedzenie niedobre, ciągle to samo, do kuwet dosypwane jak zwierzętom do kryta. Na korytarzach i w jadalni zaduch, bez klimatyzacji. Poprosisz, to na chwilę z łaski włączą. Windy nie ma, cztery piętra. Klatka schodowa otwarta do samej góry. W kuchni łomot sztućców i garnków; słychać do pokojów. Woda ciągle nie przegotowana w zaparzaczu. Kolejki po kawę, czy miętę. Bez ekspresu, brudne obrusy, olewająca obsługa. Omijajcie z daleka, chyba że chcecie tak jak nasza całą grupą, leżeć dwie doby w pokoju z biegunką i wymiotami.
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Czystość:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Obsługa:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Pokoje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Łazienka:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Restauracja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Posiłki:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Atrakcje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Aquapark:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Dla dzieci:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Wsparcie:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Jakość wifi:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Przestrzenie:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Data wpisu: 2024-07-27
Autor: Justyna
Wyjazd: sierpień 2022
nie polecam tego hotel
Ocena ogólna: 3/10
Cena/jakość: 3/10
Zalety:
Widok hotelu zacheca i nic więcej.
Wady:
Kiepski dojazd
Opis:
Przebywalismy w hotelu w sierpniu 2022.Na wejściu brud pod łóżkami,woda nie spływa spod prysznica,zimna woda po godzinie 21,recepcjonista lecewaźąco podchodzi do wszelkich uwag.Brak wyboru przy śniadaniach.Na dzień dzisiejszy większość hoteli posiada "szwedzki stół", gdzie goście mają do własnego wyboru potrawy i jest z czego wybierać. W hotelu "In" niestety, herbatka lub kawa nalana tylko raz bez dolewki,na talerzu jakies zimne parowki w folii,masła nie podano ani razu, ser nie wiadomo z czego, jeden plasterek ogórka i pomidora.Na obiadokolację lekko ciepła jakąś zupa lub rosół bez makaronu i do wyboru z jedno z dwóch dań drugich. Mąsakra. To nie jest tylko moja opinia ale opinie innych gości hotelu....
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Czystość:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Obsługa:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Pokoje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Łazienka:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Restauracja:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Posiłki:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Atrakcje:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Jakość wifi:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Przestrzenie:
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
ocena
Data wpisu: 2022-08-21
+ dodaj opinie

Zdjęcia z hotelu: In (Canj)

Opinie o hotelu
 
ZADZWOŃ
infolinia: 71 340 50 50
Zostaw nr - oddzwonimy
ODWIEDŹ NAS
Nasi doradcy pomogą Państwu
w doborze najlepszej oferty
Odwiedź nasz salon
KONTAKT
Nasi konsultanci chętnie
odpowiedzą na pytania
Napisz do nas
NEWSLETTER
Informacje o promocjach i nowościach na Twoją skrzynkę
Akceptujemy płatności kartami:
Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
OFERTA
DNIA
PROMOCJE
Rozpocznij rozmowę