71 340 50 50
pn-pt: 9-19, so: 9-16, nd: nieczynne
e-Gazele Biznesu 2015, 2017 i 2019 - Traveliada.pl
GWARANCJA UDANYCH I BEZPIECZNYCH WAKACJI
Polska Izba Turystyki Referencje Dyplomy
  • Traveliada.pl 
  • Hotele 
  • Zanzibar 
  • > Aluna Paje

    Aluna Paje

    Oferta wczasów do hotelu: Aluna Paje

    Dojazd:
    Liczba osób dorosłych:
    Wiek dzieci:
    Wyjazd z:
    Termin:
    Dni:
    Wyżywienie:
    Zakwaterowanie:
    Cena:

    HOTEL Aluna Paje

    Naszym zdaniem

    Uroczy, nieduży hotel z 18 pokojami, otoczony tropikalną roślinnością, nawiązujący stylem do lokalnych tradycji. Kameralna atmosfera, egzotyczne pejzaże, basen, atrakcyjne ceny.

    Położenie

    Wschodnie wybrzeże, miasteczko Paje, ok. 100 m od piaszczystej plaży, ok. 50 km od lotniska. W pobliżu są inne hotele, bary, sklepiki.  

    Wyposażenie

    Restauracja z tarasem, bar na dachu z widokiem na Paje, łącza Wi-Fi.

    Pokoje

    Hotel posiada 18 pokoi. Double Pool View - sypialnia, łazienka (suszarka, prysznic), wiatrak sufitowy, klimatyzacja, sejf, czajnik, balkon lub taras (widok na basen).    Twin Pool View - sypialnia, łazienka (suszarka, prysznic), wiatrak sufitowy, klimatyzacja, sejf, czajnik, balkon lub taras (widok na basen).      Family Suite Pool Pool View - pokój rodzinny (łóżko typu i king size i łóżko piętrowe dla dzieci), balkon lub taras z widokiem na basen.   

    Wyżywienie

    BB - śniadanie HB - śniadanie i kolacja, napoje płatne FB - śniadanie, lunch, kolacja, napoje płatne   Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany formuły wyżywienia bez wcześniejszego powiadomienia. Najbardziej aktualna informacja dostępna na recepcji.  

    Sport i rozrywka

    Basen, taras słoneczny, nieduża siłownia na tarasie widokowym, kącik masażu, możliwość wynajęcia roweru, okazjonalnie muzyka na żywo. W Paje znajdują się szkoły kitesurfingu/wypożyczalnie sprzętu.   

    Dla dzieci

     

    .

    COVID-19

    Ze względu na bardzo dynamicznie zmieniającą się ogólnoświatową sytuację związaną z pandemią Covid-19, hotel zastrzega sobie prawo do wprowadzenia obostrzeń i zmian dotyczących korzystania z infrastruktury oraz formuły wyżywienia zgodnej z wprowadzanymi wymogami i zasadami władz odwiedzanego kraju. Prosimy mieć na uwadze, że tego typu zamiany mogą być wprowadzone w trybie nagłym i bez wcześniejszego informowania organizatora. Różnice w opisie oferty wynikające z powyższej informacji nie stanowią podstawy reklamacyjnej. Dodatkowo, przed wyjazdem prosimy o zapoznanie się z komunikatem MSZ, przepisami wizowymi, paszportowymi dotyczącymi odwiedzanego kraju: https://polakzagranica.msz.gov.pl/, a także z informacjami zawartymi na naszej stronie internetowej: https://bestreisengroup.pl/bezpieczne-wakacje.html 

    Zmiana świadczeń

    Informujemy, że w rzadkich przypadkach hotele mogą zmienić warunki wyżywienia oraz oferty sportowo-rekreacyjnej bez wcześniejszej informacji (np. zamknięte bary na świeżym powietrzu, grill, część basenów zewnętrznych). Takie decyzje są uzależnione od obłożenia, pory roku, warunków pogodowych i wewnętrznych decyzji hotelu, na co nie mamy wpływu.

    Przelot

    Oferta jest oparta o tzw. dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. W przypadku przelotów rejsowych wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami.

    Linie lotnicze

    Oferta oparta jest o dynamiczne pakietowanie. Cena aktualizuje się sama po założeniu rezerwacji. Rozkład lotów podany jest na "Zgłoszeniu rezerwacji". Aby cena mogła zostać ostatecznie potwierdzona, muszą być wprowadzone poprawnie dane uczestników: płeć "Pan/Pani", imię, nazwisko, data urodzenia (takie same jak w paszportach). Po założeniu rezerwacji wstępnej nie mamy możliwości edycji danych uczestników. W przypadku poniższych przelotów wszelkie zmiany zgłoszone po potwierdzeniu rezerwacji i wystawieniu biletów są rozpatrywane indywidualnie. Odpowiedzialność za konsekwencje zmian i wszelkie koszty z tym związane ponosi klient. W przypadku braku możliwości rezerwacji biletów lotniczych w przyjętych taryfach cena ostateczna imprezy może ulec zmianie. Ewentualna dopłata podlega akceptacji klienta. // Emirates Airlines (lot z 1 przesiadką w Dubaju) Lecąc Emirates Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 7 kg, - jeden lub dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg (w zależności od taryfy, limit potwierdza organizator) Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem. Warunki przewozu linii Emirates Airlines: https://www.emirates.com/pl/polish/before-you-fly/travel/rules-and-notices/ // flydubai (lot z 1 przesiadką w Dubaju) Lecąc flydubai każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 7 kg, maksymalne wymiary 55x38x20 cm.  (UWAGA - do wagi i wymiarów bagażu podręcznego WLICZAJĄ się także zakupy w strefie wolnocłowej) - jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg. Na pokładzie serwowany jest 1 bezpłatny posiłek. Pozostałe posiłki i napoje dodatkowo płatne, zgodnie z informacją pokładową. Miejsca w samolocie przydzielane są automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będą siedziały obok siebie. Nawet jeśli leci dziecko z rodzicem. Jedyną gwarancją miejsc obok siebie jest zakup konkretnych miejsc za dodatkową opłatą. Zapytania o zakup miejsc przyjmowane są max do 96 h przed wylotem. Warunki przewozu linii flydubai: https://www.flydubai.com/en/information/policies/conditions-of-carriage // Qatar Airways (lot z 1 przesiadką w Doha) Lecąc Qatar Airways każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 7 kg, - dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg. Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering. Warunki przewozu linii Qatar Airways: https://www.qatarairways.com/pl-pl/legal/conditions-of-carriage.html // Lufhansa (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie) Lecąc Lufhansa każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 8 kg, - jeden bagaż rejestrowany - do 23 kg. Warunki przewozu linii Lufhansa: https://www.lufthansa.com/pl/pl/warunki-przewozu // Condor (lot z 1 przesiadką we Frankfurcie) Lecąc Condor każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 8 kg, - jeden bagaż rejestrowany - do 20 kg. Warunki przewozu linii Condor: https://www.condor.com/pl/pomoc-i-kontakt/owh.jsp // Turkish Airlines (lot z 1 przesiadką w Stambule) Lecąc Turkish Airlines każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 8 kg, - dwa bagaże rejestrowane - do 23 kg. Na pokładzie zapewniony jest bezpłatny catering. Warunki przewozu linii Turkish Airlines: https://www.turkishairlines.com/en-int/legal-notice/general-conditions-of-carriage/ // Enter Air (lot bezpośredni z postajem na tankowanie w Hurghadzie) Lecąc Enter Air każdy pasażer może wziąć ze sobą: - jeden bagaż podręczny - do 5 kg, - jeden bagaż rejestrowany - do 16 kg. Przy rezerwacjach założonych z przelotem liniami Enter Air, obowiązują warunki anulacji, zmiany danych uczestników zgodne z warunkami przewoźnika. Nie mają zastosowania warunki rezerwacji dla przelotów czarterowych. Warunki przewozu linii Enter Air: https://www.enterair.pl/pl/ogolne-warunki-przewozu

    Wizy

    Od obywateli RP wymagana jest wiza. Można ją nabyć na lotniskach lub przez internet https://eservices.immigration.go.tz/visa. Wiza jest ważna 90 dni. Opłata wizowa wynosi 50 USD. Na lotnisku: należy okazać paszport, którego termin ważności w dniu powrotu, nie jest krótszy niż 6 miesięcy (muszą być w nim dwie puste strony); bilet powrotny; wypełnić formularz wizowy; zostaną pobrane odciski palców oraz zrobione zdjęcie.  Wiza jest ważna na całym terytorium państwa. Cudzoziemców obowiązuje jednak lokalna kontrola paszportowa (bez opłat) i celna przy wjeździe i przy opuszczaniu wysp Zanzibaru. Wszyscy goście hotelowi muszą zapłacić tzw Infrastructure Tax w wysokości 1 USD za osobę za noc. Opłata ta jest pobierana bezpośrednio w hotelu na recepcji. Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. W przeciwnym wypadku hotel na miejscu może zażądać dopłaty, jeśli cena dla innej narodowości będzie inna. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wyleci do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego wylot i pobyt.  

    Cena zawiera

    Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko, zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, polskojęzyczny rezydent, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT.

    Szczepienia

    Przy wjeździe na teren Zanzibaru nie są wymagane szczepienia. Jednak WHO zaleca szczepienia przeciwko żółtej febrze, durowi brzusznemu oraz WZW A. Sugerujemy profilaktykę antymalaryczną. Należy zaopatrzyć się w środki przeciw komarom. Szczepienie przeciwko żółtej febrze wymagane od osób przybywających bezpośrednio z regionów zagrożonych chorobą.

    Cena nie zawiera

    Opłaty za wizę (50 USD), wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego. Od 1.07.2023 wysokość podatku turystycznego wynosi: * dla hoteli 4-5* - 5 usd za osobę za dzień * dla hoteli 2-3* - 4 usd za osobę za dzień * dla hoteli 1* i innych - 2 usd za osobę za dzień.

    Opinie klientów dotyczące hotelu

    Średnia wszystkich ocen:  /10

    Jeszcze nikt nie dodał opinii o tym hotelu.
    + dodaj opinie
     
    ZADZWOŃ
    infolinia: 71 340 50 50
    Zostaw nr - oddzwonimy
    ODWIEDŹ NAS
    Nasi doradcy pomogą Państwu
    w doborze najlepszej oferty
    Odwiedź nasz salon
    KONTAKT
    Nasi konsultanci chętnie
    odpowiedzą na pytania
    Napisz do nas
    NEWSLETTER
    Informacje o promocjach i nowościach na Twoją skrzynkę
    Akceptujemy płatności kartami:
    Opublikowane na stronach www.traveliada.pl ceny lub informacje nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
    OFERTA
    DNIA
    PROMOCJE
    Rozpocznij rozmowę