Gazela Biznesu 2015 Traveliada.pl
Puls Biznesu rozdał w październiku 2015 roku Gazele Biznesu dla prężnie rozwijających się firm e-commerce w Polsce. Nasz portal turystyczny, który tworzymy od 10 lat, który przynosi przychody i dynamicznie się rozwija dzięki czemu otrzymaliśmy, tak prestiżową nagrodę.
Gazela Biznesu 2015 Traveliada.pl dla firmy e-commerce w Polsce
Biuro podróży Traveliada.pl z dumą przyjęło w październiku 2015 roku
tytuł Gazeli Biznesu dla firm e-commerce. Nagroda przyznawana
jest przez Puls Biznesu dla firm, które działają długofalowo w internecie, nie
odnotowują strat i dokumentują wzrost przychodów ze sprzedaży do roku ubiegłego.
Wyróżnienie to motywuje każdą firmą, również Biuro Podróży Traveliada.pl do dalszego działania na rzecz wzmacniania
pozycji naszej Firmy na rynku poprzez profesjonalną sprzedaż wczasów, nart i wycieczek przez internet.
"Spokój i zadowolenie naszych Klientów jest dla nas priorytetem.
Bazujemy na naszym stale rosnącym doświadczeniu, oferujemy coraz wyższy
standard obsługi i dbamy o każdego Klienta. Rokrocznie wydłuża się
lista zadowolonych Klientów, którzy nam zaufali i powierzają naszej
Firmie organizację swojego wypoczynku.
Cieszymy się z faktu, że w dobie kryzysu, my rozwijamy
nasze usługi również, jako organizator wyjazdów turystycznych,
poszerzając
wachlarz destynacji, o kolejne interesujące dla naszych Klientów
miejsca.
Gwarantujemy wypoczynek w
sprawdzonych hotelach i zwiedzanie podczas wycieczek prowadzonych przez
prawdziwych pasjonatów wyjazdów turystycznych. - mówi Adrianna
Rudaniecka z Traveliada.pl.
Dziękujemy naszym stałym i wiernym klientom, którzy przez lata wybierają nasz portal i korzystają z naszych usług. To dzięki Wam dziś jesteśmy właśnie w tym miejscu.
Wysoka jakość obsługi i doradztwo naszych konsultantów każdego roku przynosi nam coraz większą ilość klientów. Mamy nadzieję, że nagroda, jaką otrzymaliśmy przekona przyszłych klientów do zakupienia oferty na naszym portalu.
Nagroda ta pokazuje, że z roku na rok nasz portal jest zyskowny i przynosi dochody, a dla naszych klientów powinno być powodem do chęci zakupów wakacji, nart, egzotyki, czy wyjazdów grupowych i eventowych, grup na zamówienie. Szczególnie w tak ciężkim roku, jaki jest ten rok 2015 dla turystyki.