Royal Star Beach Resort (Hurghada)
Kraj:Egipt
Region:Hurghada
Miasto:Hurghada
Ocena: 4.7/10
Udogodnienia:
zobacz więcej
Udogodnienia dla hotelu
blisko centrum
życie nocne
klimatyzacja
internet
nurkowanie
sport
animacje dla dorosłych
blisko lotniska
przedszkole
basen odkryty
bezpośredio przy plaży
fitness
dla rodzin z dziećmi
region nadmorski
parking
sprzęt agd
wellness
dla dorosłych
darmowe wifi
dla seniorów
Opinie klientów dotyczące hotelu
Średnia wszystkich ocen: 4.7/10
Autor: Krzysztof
Wyjazd: grudzień 2024
Ocena ogólna: 1/10
Cena/jakość: 5/10
Zalety:
Odnowiony z zewnątrz
Wady:
Bardzo kiepskie jedzenie
Opis:
Nie polecam tego hotelu
Rekomendacje - dla kogo opiniujący poleca hotel:
dla grupy znajomych
dla zwiedzających
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Czystość:
Obsługa:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Aquapark:
Dla dzieci:
Wsparcie:
Jakość wifi:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2025-01-14
Autor: Ewelina
Wyjazd: lipiec 2024
Ocena ogólna: 5/10
Cena/jakość: 4/10
Zalety:
- Widok z pokoju na morze,
- Mała ale urokliwa plaża przy hotelu
- Niektórzy pracownicy hotelowi byli sympatyczni, niektórzy zaczęli się dziwnie starać w czasie naszych dwóch ostatnich dni, ale może był to przypadek.
- Lokalizacja
- Cisza
- Jedzienie było w porządku (oprocz lunch boxow przygotowanych na wycieczkę)
Wady:
- Hotel 4* okazał się być dwugwiazdkowym.
Pokój nie został przygotowany i posprzatany mimo, że dotarliśmy na miejsce ok 16:00, były włosy na podlodze i nawet pościeli, ogrom kurzu na krzeslach; dywan nie widział raczej odkurzacza (jak się później okazało, hotel nie posiadał go w swoim wyposażeniu).
- Brak jakiegokolwiek poczęstunku dla gości, którzy przyjeżdżają w porach, w których nie ma posiłków.
- Niezorganizowana recepcja i pracownicy. Pokój został w końcu posprzątany po godzinie o 18:00 i nikt nas nawet za to nie przeprosił.
- Standardy czystości i sposób sprzątania były dalekie od tych, do których jesteśmy przyzwyczajeni.
- Letnia lub zimna woda przez większość pobytu,
- Niedziałające gniazdka,
- Brudny czajnik z kamieniem nienadający się do przygotowania herbaty w pokoju,
- darmowe WIFI tylko w recepcji
- Niezorganizowana obsługa i brak przekazywania sobie informacji (mimo, że poprosiliśmy o przygotowanie lunch boxow na wycieczkę 6h wcześniej, co zostało potwierdzone, okazało się, że robiono je na ostatnią chwilę i tylko dlatego, że przypomnieliśmy im o tym),
- Drinki i napoje podawano w plastikowych "szklankach".
- Na zakonczenie , recepcja nie udzieliła nam informacji przy wymeldowaniu mimo, ze pracownik otrzymal wiadomości sms od rezydenta, a wydruki nie zostały rozwieszone na ścianie, która była do tego przeznaczona. Jego zachowanie było również dalekie od profesjonalnego. Moze to nie byl jego obowiazek, z pewnoscia wine ponosi rezydent, ktory totalnie nas olal, ale niestety nie da sie nie skomentowac zachowania osoby w recepcji.
Opis:
To był nasz pierwszy 7-dniowy pobyt w Hurgadzie zorganizowany przez biuro turystyczne, w wersji all- inclusive. Zawsze sobie wszystko organizowalismy.
Nie moglibyśmy polecić nikomu tego hotelu ani JoinUp.
Nasz wyjazd był bardzo udany dzięki swietnym wycieczkom, ciekawym miejscom, które odwiedzilismy (nie z JoinUp) oraz pozytywnemu nastawieniu. Egipt jest na pewno warty odwiedzenia.
Rekomendacje - dla kogo opiniujący poleca hotel:
dla seniorów
dla ceniących ciszę
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Czystość:
Obsługa:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Aquapark:
Dla dzieci:
Wsparcie:
Jakość wifi:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2024-07-14
Autor: Beata
Wyjazd: maj 2024
Ocena ogólna: 5/10
Cena/jakość: 5/10
Zalety:
Dostęp do morza
Wady:
Wiele wad...
Opis:
Opinie zaczne od informacji-w Egipcie jestem 3 raz, zatem mam jakiekolwiek porównanie, nie są to żadne wygórowane wymagania polki , ktora bóg wie co chce...jechałam z adekwatnym nastawienie, wiedząc, że Egipt to Egipt.
1. Primo/ Hotel bez WiFi... rzadko się to już zdarza, ale jednak... internet dostępny tylko w lobby.
Hotel prowizorycznie dba o wygląd zewnętrz jak i wewnątrz, niestety tylko wrażenia pozorne.
Z zewnątrz budynek odmalowany-jest schludnie, ale balkony i meble na nich są "czorne".
Ogród mały, ale o to co jest to dbają.
Dostępne leżaki (jak i materace)bardzo zużyte, chlustane na koniec dnia woda, i szarpane gumową myjką, ręczniki plażowe goście otrzymują, do godz. 18?? należy je zwrócić.
Parasolek malutko, bardzo stare, przewracają się z wyeksploatowania.
Na dostępnej plaży sytuacja jak powyżej.
Kilka słów o plaży... bez butów do wody nie ma co wchodzić, bardzo kamieniste dno, uniemożliwia swobodne (na bosaka) wchodzenie i korzystanie z wodnych kąpieli.
Hotel/pokoje
Aktualnie na terenie prowadzone są prace remontowe, ale walenie młotkami w ściany i malowanie w nocy olejnymi, bardzo śmierdzącymi farbami oceniam na -1. Mnie ten smród wybudził, czułam się jak pijana.
Klimatyzacja w pokoju działa, ale jest bardzo głośna.
Pokój jest porządkowany codziennie...ale jak to w Egipcie, szału nie ma z czystością. W łazience półka na ręczniki odpadła, wkręty leżały do końca urlopu na podłodze. No....za czysto nie jest, nawet uwzględniając egipskie podejście do sprawy.
Plus za wymianę ręczników w pokoju codziennie.
Hotel usytuowany jest blisko dyskoteki, zatem dyskoteka w pokoju jest również do późnych godzin nocnych. W hotelu różne pracę zaczynają się w bardzo wczesnych godzinach, przez co jesteś od 4/5 budzony ichniejszymi dewagacjami. Mnie to przeszkadzało.
Kuchnia & stołówka /allinclusive
Allinclusive-bieda, oferta biura to 1 kwestia, hotel 2 kwestia, a 3 kwestia to rzeczywistość. Oferta hotelu mówi o przekąskach owocowych /slodkich/słonych
Hotel mówi co innego.... coś tam popołudniu wystawiają, ale trzeba szukać ?????????
Jedzenie podawane jak nie w Egipcie... niby wybór jest, ale w bardzo zaniedbanych warunkach. Mimo nieesestyczności smaczne posiłki. Ogólna ocena 3+...
o porządek także nie dbają w miejscu wydawania posiłków.
Szklanki/kubki- bardzo zużyte, nawet popękane i wyszczerbione. ...I w deficycie. Trzeba wiele razy czekać aż umyją się.
Obsługa recepcji ok, kuchni ok, obsługa baru allinclusive bardzo miernie, cwaniakują, aż się nie chce podejść po coś. Oczywiście mnóstwo przeszkadzaczy (masaże, sesje zdjęciowe, skąd jesteś, jak się masz... itp)
Dostępne krzesła na zewnątrz, gdzie można zjeść posiłek, faktycznie oblegane przez gapy, a przez to krzesła są całe w ptasiej kupie (raczej nie myte przez obsługę) to dzięki temu można 3 razy dziennie się nieźle ubrudzić ????
Animacje są, można skorzystać. Hotel raczej bez rewelacji dla dzieci....dla starszych niewymagających niezbędnego minimum będzie w miarę.
W mojej ocenie z 6skalowej skali dałabym 4na szynach.
Nie poleciłabym tego hotelu ani znajomemu, ani nieznajomemu. Nie wróciłabym tutaj.
Rekomendacje - dla kogo opiniujący poleca hotel:
dla seniorów
dla szukających rozrywki
dla zwiedzających
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Czystość:
Obsługa:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Aquapark:
Dla dzieci:
Wsparcie:
Jakość wifi:
Data wpisu: 2024-05-19
Autor: *kasik*
Wyjazd: czerwiec 2016
Ocena ogólna: 10/10
Cena/jakość: 7/10
Opis:
Jedno z najpięniejszych miejsc w świecie, w jakim byłam. jedzenie jest niesamowite. i bardzo smaczne. Pokoje są przytulne. są cudne rzeczy robione z ręczników. Wszyscy są bardzo mili i pomagają. Animatorzy byli fantastyczni.
To było bardzo miłe wakacje.
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Pokoje:
Posiłki:
Atrakcje:
Data wpisu: 2016-06-10
+ dodaj opinie