Blue Sea Puerto Resort
Kraj:Hiszpania
Region:Teneryfa
Miasto:Puerto de La Cruz
Ocena: 6.9/10
Udogodnienia:
zobacz więcej
Udogodnienia dla hotelu
życie nocne
klimatyzacja
internet
nurkowanie
minigolf
golf
tenis
sport
animacje dla dorosłych
wypożyczalnia rowerów, rowery
basen odkryty
fitness
hotel klubowy
dla rodzin z dziećmi
region nadmorski
bez paszportu
parking
wellness
darmowe wifi
dla seniorów
Opinie klientów dotyczące hotelu
Średnia wszystkich ocen: 6.9/10
Autor: Jarosław M
Wyjazd: kwiecień 2022
Ocena ogólna: 7/10
Cena/jakość: 10/10
Zalety:
bliskość do atrakcji miejskich, ładna spokojna okolicy, pomocna recepcja.
Wady:
brak ciszy w hotelu i przy ulicy, zużyte wyposażenie, sprzątanie co 2 dzień
Opis:
JM Teneryfa
Rekomendacje - dla kogo opiniujący poleca hotel:
dla grupy znajomych
dla osób aktywnych
dla zwiedzających
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Czystość:
Obsługa:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Jakość wifi:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2022-05-13
Autor: Miqa
Wyjazd: grudzień 2018
Ocena ogólna: 5/10
Cena/jakość: 6/10
Zalety:
Stosunkowo czysty, położony poza centrum
Wady:
Dojazd hotelowym busem jedynie do małej publicznej plaży Playa de Martiánez. Do większej - Playa Jardín - trzeba dojść. Bezpośredni spacer z hotelu na plażę Jardin zajmuje ok. 45 min. i prowadzi m.in. przez dość dużą liczbę stromych schodów. Dla osób starszych i ze słabszą kondycją to wyzwanie...
Opis:
Byliśmy w hotelu Canarife Palace, jednym z trzech sąsiadujących ze sobą obiektów sieci Blue Sea w grudniu 2018 r.
Hotel w stylistyce i estetyce lat 90-tych, już wyeksploatowany. Posiłki przeciętne, komponowane z najtańszych składników- tanie wędliny, sery, pieczywio, ciastka i rogaliki z supermarketu, mały wybór świeżych warzyw. Pod dostatkiem za to ziemniaków w każdej postaci czyli frytek, gotowanych w mundurkach, pieczonych itp.
Drinki w opcji all inclusive bardzo niskoalkoholowe (nie jestem amatorką alkoholi, ale Pina Colada w wersji Canarife Palace to po prostu woda z kostkami lodu i kroplą mleka kokosowego i rumu).
Jak w większości hoteli na Wyspach Kanaryjskich obsługa nastawiona na gości z Niemiec i Hiszpanii, ewentualnie Brytyjczyków. Pozostałe nacje traktowane są jedynie "poprawnie".
W ostatnim dniu, już po wymeldowaniu, zorientowalismy się że w pokojowej lodówce zostawiliśmy sporo zakupów spożywczych w tym ok. 14 paczek różnego rodzaju chorizo, kilka słoików hiszpańskich pasztetów do tego sardynki, sery itp. o znacznej wartosci. Niestety obsługa hotelu a także jego menedżerka przekonywała nas, że w pokoju nic nie zostało, kiedy poprosiliśmy o zwrot naszych zakupów. Również serwis sprzątający zaprzeczał, że cokolwiek było w lodówce. Zostaliśmy potraktowani jak naciągacze, mimo że pokazaliśmy rachunki za zakupy.
Rekomendacje - dla kogo opiniujący poleca hotel:
dla grupy znajomych
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Czystość:
Obsługa:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Wsparcie:
Jakość wifi:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2018-12-28
Autor: zoover
Ocena ogólna: 7/10
Cena/jakość: 7/10
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Pokoje:
Posiłki:
Wsparcie:
Data wpisu: 2017-12-15
Autor: Tośka
Wyjazd: czerwiec 2012
Ocena ogólna: 9/10
Cena/jakość: 8/10
Opis:
Bardzo dobry, wygodny hotel. Polecam tym, którzy lubią dobrze zjeść, bo posiłki są smaczne i urozmaicone, np. na kolacje kilka rodzajów ryb. Pokoje bardzo przestronne i wygodne. Z plusów koniecznie jeszcze muszę wymienić bardzo interesujące animacje i uprzejmość pracowników.
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Dla dzieci:
Wsparcie:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2013-03-29
+ dodaj opinie