Laki & Spa
Opinie klientów dotyczące hotelu
Średnia wszystkich ocen: 6/10
Autor: Przemysław
Wyjazd: lipiec 2023
Ocena ogólna: 10/10
Cena/jakość: 10/10
Zalety:
ładny z zewnątrz
Wady:
obsługa, organizowane wesela, brudne pokoje
Opis:
Najgorszy hotel w jakim byłem, jedzenie okropne, wybór posiłków żaden, codzienny brak napoju z oferty, braki w szklankach, sztucach, niekompetentna obsługa, okolice basenu nie sprzątane jak i również pokoje a menażer nadaje się do zwolnienia. Najważniejsze przez weekendy organizowane wesela do późnych godzin (2;00 do 3;00) przez co zabierana jest przestrzeń wczasowiczom, zamykany w tym czasie bar na basenie a hałas jest nie do zniesienia.Inaczej w tym czasie traktuje się gości weselnych od wczasowiczów których traktuje się delikatnie mówiąc gorzej.Brak ciepłej wody czekać 15 min,Sejf który znajduje się w szafie można po prostu wynieść nie ma żadnego zabezpieczenia przed kradzieżą. Animatorka nie może wykonywać swojej pracy, ponieważ recepcja zabiera jej głośnik. Rezydent - Grzegorz, poinformowany o weselu machnął ręką i nie udzielił żadnej pomocy. Uważajcie na tą ofertę hotelu laki nie zasługuje na te 4 gwiazdki a według mnie nawet na 3 gwiazdki.
Po całym pobycie został złożony pozew zbiorowy do Rego_bis za niewywiązanie się z umowy.
Rekomendacje - dla kogo opiniujący poleca hotel:
dla par
dla zwiedzających
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Czystość:
Obsługa:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Wsparcie:
Jakość wifi:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2023-07-26
Autor: Agnieszka
Wyjazd: lipiec 2018
Ocena ogólna: 9/10
Cena/jakość: 8/10
Opis:
Minusem jest brak plaży hotelowej.
Plusy - dodatkowe ręczniki na basen, darmowa strefa SPA.
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Dla dzieci:
Wsparcie:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2018-08-02
Autor: Krystyna S.
Wyjazd: sierpień 2017
Ocena ogólna: 8/10
Cena/jakość: 10/10
Opis:
Wróciłam bardzo zadowolona. Negatywnych opinii wcale nie rozumiem. Kochani porównajmy jakość usług do ceny bo to jest najlepszy miernik. Hotel nowy, czysty, z przepięknymi widokami! Pamiętajmy, że Macedonia dopiero rozpoczyna swoją przygodę z turystami i jeszcze nie do końca potrafią obsłużyć Klienta jak w Grecji, Turcji czy Hiszpanii. Jestem bardzo zadowolona wiedziałam za co płacę i do jakiego kraju lecę. Dużo zieleni, brak tłumów, można odpocząć all inclusive dobry ;) zimny ? nie spotkałam się ! Obsługa nie miła ? - również nie widziałam jak podchodziłam do baru życzliwa i uśmiechnięta to dobro do mnie wracało, nie dziwię się że kelner nie jest zadowolony jak Pani X stoi przy barze z grymasem na twarzy! ludzie... brakuje Wam wychowania i obycia. Co to za komentarz i oburzenie, że nie można wyrzucać papieru toaletowego do muszli ? Nie wiem, Panie Lewandowski w jakich krajach Pan bywał, ale ten zakaz obowiązuje w większości krajach i jest normą ( spotkałam się z takimi zasadami nawet w 5* hotelach). pozdrawiam i zachęcam do zwiedzania i wypoczywania w przepięknej Macedonii
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Dla dzieci:
Wsparcie:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2017-11-22
Autor: grupa młodych ludzi
Wyjazd: wrzesień 2017
Ocena ogólna: 3/10
Cena/jakość: 2/10
Opis:
Hotel ładny i nowoczesny ale to jedyny plus. Nie polecamy All inclusive! jedzenie zimne, niedobre, mały wybór alkoholi, obsługa BARDZO nie miła (dla wszystkich klientów). Manager chyba zapomniał o swoim hotelu bo jest prowadzony fatalnie! Gdyby nie rodacy z którymi siedzieliśmy przez wszystkie wieczory(i świetnie się bawiliśmy) to wrócilibyśmy pierwszego dnia.. a na koniec wyjazdu obsługa hotelu zrobiła akcje "skradzione ręczniki" i oskarżyli kilka niewinnych osób o zabranie hotelowych ręczników. Wszyscy oskarżeni chcieli aby przeszukano im walizki bo nie mieli nic na sumieniu.. gdy sprawa robiła się poważna to jakimś cudem ręczniki zostały odnalezione u pań sprzątających (nie wszystkie bo na resztę machnęli ręką) Nie dość że cały wyjazd to jedna wielka pomyłka to jeszcze na koniec zrobili wszystko żeby połowa klientów straciła nerwy.. nie polecamy!
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Dla dzieci:
Wsparcie:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2017-10-30
Autor: malgorzata
Wyjazd: wrzesień 2017
Ocena ogólna: 4/10
Cena/jakość: 5/10
Opis:
Hotel z wielkimi aspiracjami do dużych pieniędzy, ale bez umiejętności zachęcenia gości do powtórnego skorzystania ze swoich usług. Wszystkie poprzednie opinie, które wyczytaliśmy przed wyjazdem okazały się prawdziwe. W czasie naszego pobytu (wrzesień 2017) właściciel hotelu \\\"zafundował nam\\\" niezapowiedziany wcześniej \\\"udział\\\" w plenerowym (przy basenie) weselu oraz w conajmniej 1 bankiecie, a hotel nie jest przystosowany do organizacji tego typu imprez - brak wydzielonych, wyciszonych sal czy ustronnego miejsca na zewnątrz. Dwie nieprzespane noce na siedem w hotelu to trochę dużo. Obsługa w ogóle nie liczyła się z gośćmi z biur turystycznych. Cały czas mieliśmy poczucie, że jesteśmy \\\"zło konieczne\\\", które jakoś trzeba obsłużyć (zero uśmiechu czy sympatii). Zupełnie inne zachowanie dało się zauważyć w stosunku do gości, którzy płacili gotówką. Organizacja opcji ALL też pozostawia wiele do życzenia (alkohol w restauracji, a soki w barze prze basenie). Ogólnie Ochryd i okolice warte zobaczenia. Biuro podróży REGO-BIS i rezydentka Pani Dorota - super.
Zalety: Hotel nowy, czysty, dobrze wyposażony
Wady: Młoda niedoświadczona i nieciekawa obsługa (recepcjonistki, kelnerzy, a w szczególności menedżer hotelu).
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Dla dzieci:
Wsparcie:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2017-09-20
Autor: Łukasz
Wyjazd: lipiec 2017
Ocena ogólna: 1/10
Cena/jakość: 1/10
Opis:
Ten hotel to jedno wielkie NIEPOROZUMIENIE. Obsługa ma gdzieś gości na all'u. Menadżer to lepiej nie komentować?.. Jak brakło jednego rodzaju napoju w 3 dniu to już do końca nie dowieźli. Na wszystko jest odpowiedź : later albo sorry. Nie dość że leżaków jest dla połowy gości to obsługa jeszcze rezerwuje je dla swoich znajomych - oni też tylko mogą pić ze szkła na basenie. Połowa restauracji jest zarezerwowana dla właścicieli. W brodzik dla dzieci bardzo zimna woda. 0 atrakcji dla dzieci. Podczas tygodniowego pobytu 2 kaskady włączone były tylko w jeden dzień na kilka godzin gdy było dużo znajomych właścicieli. Basen kryty nie czynny w 1 dzień, później z przerwami. Brak toalety przy basenie, trzeba przejść przez recepcję gdzie jest zimno i ślisko. Brak natrysków przy basenie. Prawdziwego all'a to oni nie widzieli. Przekąski bardzo słabe. Kawy z expresu wszystkie rozpuszczalne. Brak whisky. Łyżeczki małe pojawiły się pod koniec pobytu. W weekend kilka metrów obok koncerty do 01:00 w nocy. Jedna Pani z turnusu znalazła muchę w sałatce, to obsługa wzruszyła ramionami i na tym koniec. Dochodzą jeszcze prawie codzienne trzęsienia ziemi (do 4,5 w skali). Obsługa respektuje zakazy na basenie wybiórczo. Jedzenie monotonne, a czasami bardzo ale to bardzo słone. Chcąc zrobić drinka trzeba się nachodzić, ponieważ alkohol jest w środku, a napoje na zewnątrz (trzeba się też za każdym razem ubierać). Dojście do plaży (dużo powiedziane , powinno być raczej że do brzegu jeziora)to przejście przez małe wysypisko śmieci. Goście na all?u to gościu drugiego sortu (niech będzie, naleję Panu to piwo ale jak skończę palić). Każdy tak to odbiera. Najlepsze na koniec, kilka dni po przylocie w toaletach pojawiły się zakazy wrzucania do nich papieru!!!
Jednym słowem "HOTEL NASTAWIONY NA WŁAŚCICIELI I ICH ZNAJOMYCH"
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Dla dzieci:
Wsparcie:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2017-07-19
Autor: Lewandowski
Wyjazd: czerwiec 2017
Cena/jakość: 9/10
Szczegółowa ocena wybranych paramatrów hotelu:
Lokalizacja:
Pokoje:
Łazienka:
Restauracja:
Posiłki:
Atrakcje:
Dla dzieci:
Przestrzenie:
Data wpisu: 2017-06-27
+ dodaj opinie