Bono
kod oferty: 246221 - 266 - 1020406
UWAGA! Nie znaleźliśmy w systemie oferty o podanych parametrach. Poniżej wyświetlona jest wycieczka do tego samego hotelu, ale o innych niż wskazane parametry.
Możesz zmienić dane wycieczki klikając przycisk "zmień" i wybierając odpowiednie wartości z wyszukiwarki.
Możesz zmienić dane wycieczki klikając przycisk "zmień" i wybierając odpowiednie wartości z wyszukiwarki.
0.0 / 10
oferta dnia
Długość pobytu: dni
/ zmień
Typ dojazdu:
Wyjazd z:
/ zmień na inne miasto wyjazdu
Wyżywienie:
/ zmień
Liczba osób:2 osoby (2 osoby dorosłe)
/ zmień
Data wyjazdu:.. - .. :
/ zmień
Data powrotu:
.. : - ..
Udogodnienia:
zobacz więcej
Udogodnienia dla hotelu
Ocena: 0.0/10
cena od /os.
dni / 1 osoba
Kup wakacje na raty!
Gwarancja Najniższej Ceny. Za tą wycieczkę płacisz tak, jak u Organziatora.
Ta oferta jest chroniona przez Turystyczny Fundusz Gwarancyjny - 100% zwrotu kwoty wpłaconej przez klienta.
Zmiana parametrów
- wyszukaj inne terminy -
- wyszukaj inne terminy -
Dojazd:
Liczba osób dorosłych:
Ilu dorosłych:
Wiek dzieci:
Wyjazd z:
Termin:
Dni:
Wyżywienie:
Zakwaterowanie:
Cena:
Wybierz rodzaj zakwaterowania
Cena całkowita
trwa ładowanie danych, proszę czekać ....
Rezerwacja
[Zamknij]
Łącznie do zapłaty
wyślij rezerwacje
Hotel Bono
Komfortowy, nieduży (tylko 20 pokoi) hotel, usytuowany niedaleko plaży Becici, na obrzeżach znanego, tętniącego życiem kurortu Budva. Kameralna atmosfera, piękne widoki, restauracja serwująca dania kuchni śródziemnomorskiej i regionalnej, nowoczesne wyposażenie, relaksująca atmosfera.
Położenie:
W Becici, ok. 400 m od plaży, ok. 700 m od plaży Slovenian, ok. 2 km od słynnego kurortu Budva, ok. 3 km od jego zabytkowego centrum, ok. 61 km od lotniska w Podgoricy, ok. 25 km od Kotoru.
Wyposażenie:
Recepcja (24 h), restauracja z tarasem, bezpłatny parking, bezpłatne łącza Wi- Fi, wypożyczalnia samochodów, winda (hotel ma 5 pięter).
Pokoje:
Standard DZO - standardowy pokój dwuosobowy (nie ma możliwości dostawki); sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telefon, telewizor, Wi-Fi, minibar (płatny), czajnik, balkon (widok na ląd). Powierzchnia - ok. 21 m kw.
Superior DSO - pokój dwuosobowy (nie ma możliwości dostawki); sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telefon, telewizor, Wi-Fi, minibar (płatny), czajnik, balkon (widok na morze). Powierzchnia - ok. 28 m kw.
Family FSO - pokój rekomendowany rodzinie 2+ 1 lub 2+2; sypialnia z dużym łóżkiem i z rozkładaną sofą, mały aneks kuchenny, klimatyzacja, łazienka, telewizor, telefon, minibar (płatny), Wi-Fi, taras lub balkon z bocznym widokiem na morze. Powierzchnia - ok. 32 m kw.
Wyżywienie:
BB oferuje - śniadania w formie bufetów.
HB oferuje - śniadania (bufety) i kolacje (a'la carte lub bufet, napoje płatne).
Sport i rozrywka:
Nie ma infrastruktury sportowo-rekreacyjnej.
Dla dzieci:
Nie ma infrastruktury dla dzieci.
Uwagi:
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Informacje o lotach liniami LOT, Wizz Air:
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm). W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji. Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Cena zawiera - oferta z przelotem:
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny).
Cena zawiera - oferta na dojazd własny:
Zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny)..
Cena nie zawiera:
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.
Komfortowy, nieduży (tylko 20 pokoi) hotel, usytuowany niedaleko plaży Becici, na obrzeżach znanego, tętniącego życiem kurortu Budva. Kameralna atmosfera, piękne widoki, restauracja serwująca dania kuchni śródziemnomorskiej i regionalnej, nowoczesne wyposażenie, relaksująca atmosfera.
Położenie:
W Becici, ok. 400 m od plaży, ok. 700 m od plaży Slovenian, ok. 2 km od słynnego kurortu Budva, ok. 3 km od jego zabytkowego centrum, ok. 61 km od lotniska w Podgoricy, ok. 25 km od Kotoru.
Wyposażenie:
Recepcja (24 h), restauracja z tarasem, bezpłatny parking, bezpłatne łącza Wi- Fi, wypożyczalnia samochodów, winda (hotel ma 5 pięter).
Pokoje:
Standard DZO - standardowy pokój dwuosobowy (nie ma możliwości dostawki); sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telefon, telewizor, Wi-Fi, minibar (płatny), czajnik, balkon (widok na ląd). Powierzchnia - ok. 21 m kw.
Superior DSO - pokój dwuosobowy (nie ma możliwości dostawki); sypialnia, łazienka, klimatyzacja, telefon, telewizor, Wi-Fi, minibar (płatny), czajnik, balkon (widok na morze). Powierzchnia - ok. 28 m kw.
Family FSO - pokój rekomendowany rodzinie 2+ 1 lub 2+2; sypialnia z dużym łóżkiem i z rozkładaną sofą, mały aneks kuchenny, klimatyzacja, łazienka, telewizor, telefon, minibar (płatny), Wi-Fi, taras lub balkon z bocznym widokiem na morze. Powierzchnia - ok. 32 m kw.
Wyżywienie:
BB oferuje - śniadania w formie bufetów.
HB oferuje - śniadania (bufety) i kolacje (a'la carte lub bufet, napoje płatne).
Sport i rozrywka:
Nie ma infrastruktury sportowo-rekreacyjnej.
Dla dzieci:
Nie ma infrastruktury dla dzieci.
Uwagi:
Jeśli uczestnik wyjazdu nie jest obywatelem polskim (nie posiada paszportu polskiego) - powinien nas o tym fakcie bezzwłocznie powiadomić, ponieważ ceny naszych ofert są skalkulowane dla klientów legitymujących się polskimi paszportami. Dodatkowo osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zobowiązane są we własnym zakresie zrealizować kwestie wizowe. Biuro nie ponosi odpowiedzialności w sytuacji, gdy klient nie wjedzie do kraju docelowego, zostanie zawrócony lub w jakikolwiek inny sposób sprawy paszportowo-wizowe wpłyną na jego przyjazd i pobyt.
Obywateli polskich nie obowiązują wizy. Należy mieć paszport (ważny minimum 6 miesięcy od daty powrotu) lub dowód osobisty. Dokument tożsamości muszą posiadać także dzieci.
Informacje o lotach liniami LOT, Wizz Air:
Lecąc z LOT każdy pasażer może wziąć ze sobą: do kabiny można wnieść jeden bagaż podręczny - waga maksymalna 8 kg (wymiary 55x40x23cm). W przypadku chęci zabrania dodatkowego bagażu za dodatkową opłatą dostępne są opcje: bagaż rejestrowany 23kg;możliwość zakupu podczas zakładania rezerwacji. Dodanie ww usługi już po założeniu rezerwacji będzie wiązało się z wyższymi ich cenami.
Podczas odprawy on-line miejsca w samolocie przydzielane automatycznie przez system. Nie możemy zagwarantować, że osoby z jednej rezerwacji będzą siedziały obok siebie. Istnieje jednak możliwość rezerwacji konkretnych miejsc za dodatkową opłatą dzięki której klienci będą mieli gwarancję miejsc obok siebie.
Cena zawiera - oferta z przelotem:
Bilet lotniczy z opłatami lotniskowymi, transfer lotnisko-hotel-lotnisko (shuttle bus), zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny).
Cena zawiera - oferta na dojazd własny:
Zakwaterowanie wg oferty, wyżywienie wg oferty, ubezpieczenie od KL, NNW, bagażu i chorób przewlekłych, VAT, anglojęzyczna obsługa (kontakt telefoniczny)..
Cena nie zawiera:
Wycieczek fakultatywnych, napiwków, wydatków własnych, dodatkowych ubezpieczeń od kosztów rezygnacji i pakiet SPORT, podatku turystycznego.
Przedstawione w ofercie godziny podawania posiłków a także działanie poszczególnych elementów infrastruktury hotelowej mogą ulegać nieznacznym zmianom ze względu na sezonowość, prośby Gości, warunki pogodowe lub siły wyższe, na które hotelarz nie będzie miał wpływu.
Zadaj pytanie
dotyczące tej oferty
dotyczące tej oferty
Gwarancje Traveliada.pl
Twoja podróż jest bezpieczna
Każda wycieczka jest chroniona przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.
Bezpieczna Rezerwacja
Sprzedajemy wycieczki przez internet od 2004 roku. Mamy doświadczonych konsultantów ds sprzedaży.
Szybka Rezerwacja
Wszystkie formalności związane z rezerwacją możemy załatwić w 15 minut.
Gwarancja Najniższej Ceny
Oferujemy wycieczki w najniższych cenach na rynku.
Wycieczki w Traveliada.pl
Posiadamy podpisane umowy z największymi Touroperatorami działającymi w Polsce. W jednej wyszukiwarce możesz porównać wszystkie oferty.
Gazele Biznesu
W 2015 roku zostaliśmy nagrodzeni e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu w dziedzinie biznes e-commerce.
Każda wycieczka jest chroniona przez specjalne ubezpieczenie od niewypłacalności Organizatora.
Bezpieczna Rezerwacja
Sprzedajemy wycieczki przez internet od 2004 roku. Mamy doświadczonych konsultantów ds sprzedaży.
Szybka Rezerwacja
Wszystkie formalności związane z rezerwacją możemy załatwić w 15 minut.
Gwarancja Najniższej Ceny
Oferujemy wycieczki w najniższych cenach na rynku.
Wycieczki w Traveliada.pl
Posiadamy podpisane umowy z największymi Touroperatorami działającymi w Polsce. W jednej wyszukiwarce możesz porównać wszystkie oferty.
Gazele Biznesu
W 2015 roku zostaliśmy nagrodzeni e-Gazelą Biznesu przez Puls Biznesu w dziedzinie biznes e-commerce.
Opinie klientów dotyczące hotelu
Średnia wszystkich ocen: /10
Jeszcze nikt nie dodał opinii o tym hotelu.
+ dodaj opinie
Ostatnia rezerwacja do Czarnogóry na naszym portalu miała miejsce 5 dni temu